حمله کاپیتان پرسپولیس به انصاری فرد
نوشته شده توسط : مارال

 شعار قلعه نویی این است که چند سال است دربی را نباخته است. یحیی گل محمدی هم می گوید که نباختم؛ اما به چه قیمتی؟ این واقعاً دربی بود؟ فقط  در 90 دقیقه بازی 2 تا اتفاق افتاد که اگر همین صحنه ها هم نبود که دربی چه فایده ای دارد یعنی باید دلمان به این خوش باشد که در کل بازی پرسپولیس 2 موقعیت و استقلال یک فرصت نصفه و نیمه داشت.

 

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: دربی تهران زیبا نبود چون مرد دربی نداریم و این بازیکنان برای چنین بازی بزرگی ساخته نشده اند. مجتبی جباری در هفته های قبل این همه سرو صدا کرده بود اما در این بازی هیچی از او ندیدیم.

 

وی در ادامه گفت: در مجموع فقط محمد نوری از پرسپولیس بد نبود و بقیه بازیکنان 2 تیم چیزی از خود نداشتند من اسم مهدوی کیا را نیاوردم چون توقعی از او نداشتم مهدی مهدوی کیا بازیهایش را کرده و در فوتبال به همه جا رسیده و با 38 سال سن عالی بود، اما باز هم مهدوی کیا با این سن ستاره بازی بود و اشتباه گل محمدی این بود که او را تعویض کرد.

 

رهبری فرد افزود: پرسپولیس اگر کادر فنی بهتری داشت، استقلال را می برد. کادر فنی پرسپولیس اگر دل و جرأت داشت، برنده دربی می شد. استقلال آمده بود که فقط نبازد پس این تیم را می شد ببری اما کادر فنی پرسپولیس جرأتش را نداشتند و بازی مساوی شد. در روزی که می شد استقلال را راحت برد، از دستمان در رفتند و بازی مساوی شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس با اشاره به حضور فرانکو باره سی در ورزشگاه آزادی برای دیدن دربی 76 اظهار داشت: آوردن باره سی فقط تبلیغات برای یک سری آدم های خاص بود اما آمدن او چه دردی از پرسپولیس دوا کرد؟ پرسپولیس خیلی حاشیه دارد و اگر این حاشیه را جمع کنند، کمک زیادی به تیم می شود. آوردن باره سی چه سودی دارد؟ به جای اینکه او را بیاورید، یک کادرفنی قوی ببندید تا روز دربی برنده باشید.

 

وی افزود: باره سی را فقط برای تبلیغات آوردند فوتبال ما یک زمانی عابدزاده و پنجعلی را داشت که همه آرزوی دیدن آنها را داشتند. اما حالا کاری کرده اند که کسی نمی خواهد بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک ببیند و فوتبالی بازی می کنند که هیچ کس نمی پسندد.

 

رهبری فرد تصریح کرد: من در استادیوم نبودم اما همه آنهایی که برای دیدن دربی به آزادی رفته بودند، می گفتند که چه اشتباه بزرگی کردیم و خانواده مان را رها کردیم و در این سرما به ورزشگاه رفتیم و هیچی ندیدیم. این وضعیت روی تعداد هواداران تاثیر می گذارد و اگر 2 تیم به فینال جام حذفی برسند، ببینید که چقدر هوادار به استادیوم خواهند رفت. جدای از نتیجه مردم بازی خوب می خواهند اما تیم ها به 18 قدم یکدیگر هم نمی رسیدند. جالب اینکه آقایان یک هفته کری می خواندند و همه دنبال برگ برنده بودند اما هیچی ندیدیم.

 

وی اظهار داشت: مردم و هواداران بازنده دربی بودند و ضرر کردند چون 10 روز قبل از بازی همه در جو این دیدار بودند و حتی تیم ها هم بعضی از بازیهای خود را فدای این بازی می کنند مثل استقلال که بازی با ملوان را فدای دربی کرد یا پرسپولیس که با شانس و یک اتفاق که پنالتی بود، داماش را برد با این شرایط 2 سال دیگر 30 هزار نفر هم برای دیدن دربی به استادیوم نمی آیند.

 

رهبری فرد افزود: حیف که دربی 76 برگزار شد. ای کاش برف می آمد و مثلاً 2 هفته بعد برگزار می شد شاید در این مدت اتفاقاتی می افتاد تا دربی بهتری را ببینیم. همه در دربی دنبال حفظ رکورد نباختن هستند مگر می شود فوتبال بازی کنی و نبازی؟ مگر ما نباختیم و نبردیم و مساوی نکردیم اما مردم لذت می بردند.

 

وی افزود: بروید قرارداد زمان ما را با الان مقایسه کنید در دهه 60 که دوره قبل از ما بود، در فوتبال پول نبود اما چه فوتبالی بازی می کردند الان فوتبالیست ها چه بهانه ای دارند؟ پول نیست یا زمین خراب است؟ حتماً حتماً یک مشکلی هست که نمی توانند فوتبال قشنگی را بازی کنند.

 

کریم انصاری فرد یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پول گرفته اما روز دربی نمی توانست توپ را استپ کند. اگر بارسلونا دنیا را هم به مسی بدهد ارزش دارد چون تعیین کننده است. بازیکنی که یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از پرسپولیس می گیرد هم باید تعیین کننده باشد نه اینکه نتواند روز دربی توپ را استپ کند.

 

رهبری فرد در پایان گفت: کریم انصاری فرد با این پولی که از پرسپولیس گرفته، الان باید همه چیز پرسپولیس باشد و بازیکن تعیین کننده تیم باشد. کریم تا الان چند گل زده؟ من هم با این سن و سال می توانم 5 تا گل در این همه بازی برای پرسپولیس بزنم. الان فرشاد پیوس در جام یونس شکوری بیشتر از 23 گل برای پرسپولیس زده است که با این اوصاف در بازی ها بهتر از انصاریفرد ظاهر می شود.




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: جام ورزشی"کاپیتان"پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: